Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegriti semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP.
0 | TELAH SIAP | DALAM PROSES | KECUAIAN PENYEWA |
---|---|---|---|
PIAGAM 9 | 80% | 11% | 9% |
Sepanjang tempoh Julai - Disember 2014, terdapat 93 aduan telah diterima daripada penyewa. Sebanyak 74 aduan telah diambil tindakan, 11 dalam proses pembaikan dan 8 aduan tidak diambil tindakan kerana kerosakan bangunan berpunca daripada kecuaian penyewa.
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 2795
Semalam 3576
Minggu Ini 27860
Bulan Ini 82251
Keseluruhan 3513578
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini