logo bm 1 1   logo baru pknp
soalan2 lazim alamat kami aduan pelanggan petalaman

Sistem Pengurusan Kualiti ISO 9000

:

gambar1

PKNP memperolehi sijil pengiktirafan MS ISO 9002:1994 pada 7 Disember 1998 

      

Perlaksanaan Sistem Pengurusan Kualiti (SPK) berasaskan MS ISO 9002:1994 di PKNP telah bermula sejak 12 Ogos 1997.

Fokus Utama Pengurusan Kualiti PKNP adalah untuk memenuhi kehendak pelanggan, Pihak Berkepentingan, Undang-undang dan peraturan serta Arahan Pihak Kerajaan .

SPK PKNP telah dinaik taraf kepada standard baru SPK berasaskan ISO 9001:2000 pada 7 Disember 2001 dan SPK berasaskan ISO 9001:2008 pada 2 November 2009 serta SPK berasaskan ISO 9001:2015 pada 9 Julai 2018. SPK PKNP telah diperluaskan skopnya mencakupi keseluruhan aktiviti organisasi termasuk fungsi pemantauan pelaburan dan perkhidmatan korporat.  


PKNP berjaya mengekalkan pensijilan selama 21 tahun tanpa ketidakpatuhan (diperbaharui tanpa syarat)

 

 

SIJIL SIRIM ISO 9001 2015 000 01


This is the HTML version of ISO Page 1
To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here

 

Hubungi Kami

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang

Tingkat 16, Kompleks Teruntum,

Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,

Pahang Darul Makmur.

ICON TELEFON 02 01 +609 - 5658588

icon fax 01 +609 - 5130510

icon email 01 webmaster[at]pknp[dot]gov[dot]my

Jumlah Pelawat

Hari Ini 82

Semalam 613

Minggu Ini 2478

Bulan Ini 1330

Keseluruhan 849513

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Kod QR

qr-code

Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar




Tarikh Kemaskini


Khamis, 2 Julai 2020

Undian

How Do You Rate Services Given To You by PKNP on Personal Touch