Perlaksanaan Sistem Pengurusan Kualiti (SPK) berasaskan MS ISO 9002:1994 di PKNP telah bermula sejak 12 Ogos 1997. Fokus Utama Pengurusan Kualiti PKNP adalah berteraskan objektif kualiti PKNP iaitu untuk memenuhi kehendak pelanggan, Pihak Berkepentingan, Undang-undang dan peraturan serta Arahan Pihak Kerajaan . SPK PKNP telah dinaik taraf kepada standard baru SPK berasaskan ISO 9001:2000 pada 7 Disember 2001 dan SPK berasaskan ISO 9001:2008 pada 2 November 2009 serta SPK berasaskan ISO 9001:2015 pada 9 Julai 2018. SPK PKNP telah diperluaskan skopnya mencakupi keseluruhan aktiviti organisasi termasuk fungsi pemantauan pelaburan dan perkhidmatan korporat. PKNP telah menjalani proses Pengauditan Pensijilan Semula Audit Kualiti MS ISO 9001:2015 pada 15 - 16 Disember 2022 dan berjaya mengekalkan pensijilan selama 26 tahun tanpa ketidakpatuhan (diperbaharui tanpa syarat). |
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 10548
Semalam 16755
Minggu Ini 61898
Bulan Ini 166026
Keseluruhan 4210932
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini