Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegriti semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP.
0 | TELAH SIAP | DALAM PROSES | KECUAIAN PENYEWA |
---|---|---|---|
PIAGAM 9 | 80% | 11% | 9% |
Sepanjang tempoh Julai - Disember 2014, terdapat 93 aduan telah diterima daripada penyewa. Sebanyak 74 aduan telah diambil tindakan, 11 dalam proses pembaikan dan 8 aduan tidak diambil tindakan kerana kerosakan bangunan berpunca daripada kecuaian penyewa.
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 5454
Semalam 6022
Minggu Ini 30553
Bulan Ini 74329
Keseluruhan 3404253
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini