logo bm 1 1   logo baru pknp
soalan2 lazim alamat kami aduan pelanggan petalaman

Sistem Pengurusan Kualiti ISO 9000

:
 

Perlaksanaan Sistem Pengurusan Kualiti (SPK) berasaskan MS ISO 9002:1994 di PKNP telah bermula sejak 12 Ogos 1997.

Fokus Utama Pengurusan Kualiti PKNP adalah berteraskan objektif kualiti PKNP iaitu untuk memenuhi kehendak pelanggan, Pihak Berkepentingan, Undang-undang dan peraturan serta Arahan Pihak Kerajaan .

SPK PKNP telah dinaik taraf kepada standard baru SPK berasaskan ISO 9001:2000 pada 7 Disember 2001 dan SPK berasaskan ISO 9001:2008 pada 2 November 2009 serta SPK berasaskan ISO 9001:2015 pada 9 Julai 2018. SPK PKNP telah diperluaskan skopnya mencakupi keseluruhan aktiviti organisasi termasuk fungsi pemantauan pelaburan dan perkhidmatan korporat.  

PKNP telah menjalani proses Pengauditan Pensijilan Semula Audit Kualiti MS ISO 9001:2015 pada 15 - 16 Disember 2022 dan berjaya mengekalkan pensijilan selama 26 tahun tanpa ketidakpatuhan (diperbaharui tanpa syarat).

 Sijil Recert 22 SIRIM  Sijil Recert 22 IQNET

Hubungi Kami

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang

Tingkat 16, Kompleks Teruntum,

Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,

Pahang Darul Makmur.

ICON TELEFON 02 01 +609 - 5658588  

icon fax 01 +609 - 5130510

icon email 01 webmaster@pknp.gov.my

icon email 01 corporate@pknp.gov.my

 

Jumlah Pelawat

Hari Ini 1904

Semalam 4826

Minggu Ini 6730

Bulan Ini 85270

Keseluruhan 3279089

Kod QR

qr-code

Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar

 

 

Tarikh Kemaskini


Selasa, 19 Mac 2024

Lokasi Kami