logo bm 1 1   logo baru pknp
soalan2 lazim alamat kami aduan pelanggan petalaman

Amalan Persekitaran Berkualiti QE/5S

:

PKNP mengambil inisiatif melaksanakan Amalan Persekitaran Berkualiti QE/5S pada penghujung tahun 2009 untuk meningkatkan mutu perkhidmatan demi kepuasan pelanggan. PKNP hanya mengambil masa selama empat bulan untuk mendapat pengiktirafan Amalan Persekitaran Berkualiti QE/5S melalui Audit Pensijilan QE/5S oleh pihak Malaysia Productivity Corporation (MPC) pada 28 April 2010. Jawatankuasa Audit 5S PKNP sentiasa memantau dengan melaksanakan Audit 5S mengikut Standard/Kriteria yang ditetapkan oleh Malaysia Productivity Corporation (MPC).

 

This is the HTML version of QE Page 1
To view this content in Flash, you must have version 8 or greater and Javascript must be enabled. To download the last Flash player click here

Hubungi Kami

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang

Tingkat 16, Kompleks Teruntum,

Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,

Pahang Darul Makmur.

ICON TELEFON 02 01 +609 - 5658588

icon fax 01 +609 - 5130510

icon email 01 webmaster[at]pknp[dot]gov[dot]my

Jumlah Pelawat

Hari Ini 402

Semalam 661

Minggu Ini 1063

Bulan Ini 13214

Keseluruhan 897291

Kubik-Rubik Joomla! Extensions

Kod QR

qr-code

Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar




Tarikh Kemaskini


Selasa, 22 September 2020

Undian

How Do You Rate Services Given To You by PKNP on Personal Touch