Mengamalkan nilai-nilai murni dan berintegrasi semasa memberikan perkhidmatan kepada pelanggan-pelanggan PKNP
0 | PIAGAM 9 |
---|---|
SIAP | 16 |
DALAM PROSES | 6 |
KECUAIAN PENGGUNA | 1 |
Sepanjang tempoh Jan - Jun 2019, terdapat 23 aduan telah diterima. Sebanyak 16 aduan telah diambil tindakan, 6 aduan dalam proses untuk diambil tindakan pembaikan dan 1 aduan tidak dibaikpulih kerana kerosakan bangunan berpunca daripada kecuaian penyewa.
Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang
Tingkat 16, Kompleks Teruntum,
Jalan Mahkota, 25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur.
Hari Ini 4586
Semalam 5782
Minggu Ini 10368
Bulan Ini 54144
Keseluruhan 3384068
Layari Laman Web
Melalui Telefon Pintar
Tarikh Kemaskini